شهید نینوا

 

فانوس اشک هایتان را روشن کنید!


ماه غریبی شهید نینواست


فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت14:51---11 آبان 1393
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند


ستایش کردم ، گفتند خرافات است


عاشق شدم ، گفتند دروغ است


گریستم ، گفتند بهانه است


خندیدم ، گفتند دیوانه است


دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !


DUYĞU
ساعت14:50---11 آبان 1393
گاه گاهي به يادت غزلي مي خوانم تا نگويي که دلم غافل از آن عهد و وفاست .خوبرويان همه گر با دل من خوب شوند ، خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست !



DUYĞU
ساعت14:48---11 آبان 1393
یه مرداب برای بدست آوردن یه نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره ! پس اگر کسی رو دوست داری برای داشتنش حتی شده سالها صبر کن !



DUYĞU
ساعت12:44---8 آبان 1393
فریب مشابهت روز و شب*ها را نخوریم
امروز، دیروز نیست
و فردا امروز نمی*شود ...


DUYĞU
ساعت0:25---4 آبان 1393
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است!
ماه عشق و شور و فریاد است!
ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.
فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم .
التماس دعا

.


وحید
ساعت21:52---3 آبان 1393
سلام و خسته نباشین بابت وبلاگ زیبات
درودبر تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 3 آبان 1393برچسب:محرم ,امام حسین,ابلفضل,بردادری , تلسیت ماه محرم, | 19:4 | نویسنده : ساغر |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.